Van de ledenadministratie.
Het is steeds meer gebruikelijk dat betalingen automatisch worden geïnd.
Ook bij de BlazendeVeiligheid proberen we de contributies allemaal via automatische incasso te innen. Dit maakt het voor ons als vereniging eenvoudiger en goedkoper.
Nieuwe leden betalen al vanaf het moment van inschrijving per automatische incasso.
Van de bestaande leden zijn er nog 17 die niet per incasso betalen.
Hierbij het verzoek aan deze 17 leden om de ledenadministratie een ingevuld machtigingsformulier toe te zenden. Mocht u het met een betaling niet eens zijn, dan kunt u deze altijd nog binnen 8 weken terug laten storten.
Het formulier voor het afgeven van de machtiging kunt u krijgen via uw afdeling, of in de kantine van het BV-gebouw. Of u kunt het hieronder zelf downloaden.
Mocht u absoluut GEEN machtiging willen verstrekken, stuurt u mij dan in ieder geval een mail, zodat ik uw mailadres heb. Dit kan ik dan gebruiken om u uw nota voor het lopend contributiejaar te sturen. Anders moet uw contributie worden verhoogd met de porto kosten.
Alvast bedankt voor uw medewerking.
De ledenadministratie, Bert Kaman
ledenadministratie@blazendeveiligheid.nl